Na jaren een abonnement te hebben bij Simpel van 10€ welke ik in augustus 2022 weer verlengd heb, moet ik in 2023 ineens 8,6 % meer betalen. Tevens heb ik een 2e abonnement afgesloten waar ik maar 6€ voor betaal. Dit klopt toch niet?
Inflatiecorrectie
Beste antwoord door Charlie
Hi allen!
Ik begrijp zeker dat je niet blij bent met de inflatiecorrectie, want hierdoor betaal je toch weer een paar cent meer per maand. Echter staat dit benoemd in de voorwaarden, waar we vanuit gaan dat je deze leest, voordat je hiermee akkoord gaat. Hierin staat benoemd dat Simpel ieder jaar in januari gemachtigd is om de inflatiecorrectie door te voeren.
Verder wordt de inflatiecorrectie alleen toegepast op nieuwe abonnementen / verlengingen die tussen 6-1-2022 en 1-10-2022 zijn aangevraagd. Nieuwe klanten die het nu voor het actietarief krijgen, krijgen daar net zoals jij, volgend jaar mee te maken. Destijds heb jij ook gebruik gemaakt van de actiebundels met meer voordeel op huidige klanten. Nu hebben anderen een actiebundel en even iets meer voordeel op jou. Tegen de tijd dat je kunt verlengen, kun jij ook weer over naar een betere bundel en het actietarief.
Nog even ingaand op
Groet, Charlie
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.