Door een fout van belsimpel kreeg ik vandaag 7 uur te laat een sms waarin stond dat ik 5 euro per mb internet moest betalen. Dit bericht kreeg ik pas op het moment dat ik het gebied weer verliet. Nu zie ik dat ik door deze fout 38 Euro moet betalen. Ik neem aan dat dit niet juist is...Ik hoor graag van jullie. Groeten Hanin
Bladzijde 1 / 1
Hoi H shihab,
Welkom op onze Community! Wat vervelend dat je de welkom sms te laat hebt ontvangen
In je bericht geef je aan dat belsimpel je provider is. Wij zijn Simpel, dat is wel even wat anders. Als je wel bij ons zit, wil je dan contact opnemen met onze klantenservice? Dan kijk en we gelijk even met je mee wat er precies is gebeurd.
Via je Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Buitenland' vindt je allerlei tips & trics om buitenland kosten te voorkomen, net als via onze vakantiepagina.
Groetjes, Alexandra
Welkom op onze Community! Wat vervelend dat je de welkom sms te laat hebt ontvangen
In je bericht geef je aan dat belsimpel je provider is. Wij zijn Simpel, dat is wel even wat anders. Als je wel bij ons zit, wil je dan contact opnemen met onze klantenservice? Dan kijk en we gelijk even met je mee wat er precies is gebeurd.
Via je Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Buitenland' vindt je allerlei tips & trics om buitenland kosten te voorkomen, net als via onze vakantiepagina.
Groetjes, Alexandra
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.