Ik heb al 2 jaar een abbo en nooit buiten mijn bundel gegaan. Maar voor september blijkt dus dat ik ineens zoveel internet heb gebruikt dat ik 3x mijn abbo kosten moet betalen.
Kreeg een mailtje met dat ik €40 moet betalen wil ik voorkomen dat het meer gaat worden. Heb ik gedaan. Maar alsnog zie ik bij mijn factuur van september een bedrag van €52.
Op een factuur wordt standaard de volledige kosten weergeven. Heb je een aanbetaling gedaan, dan zie je die ook terug op de factuur en verrekenen wij dat met het nog te incasseren bedrag. Op de verbruikssepecificatie op Mijn Simpel kan je zowel de kosten als aanbetalingen vinden.
Wat betreft eventuele fraude, in dit topic heb ik die vraag al wat uitgebreider beantwoord!
Op een factuur wordt standaard de volledige kosten weergeven. Heb je een aanbetaling gedaan, dan zie je die ook terug op de factuur en verrekenen wij dat met het nog te incasseren bedrag. Op de verbruikssepecificatie op Mijn Simpel kan je zowel de kosten als aanbetalingen vinden.
Wat betreft eventuele fraude, in dit topic heb ik die vraag al wat uitgebreider beantwoord!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.