Vraagje. Heb je dit wel echt gebruikt, of heb je betaald aan een nep bedrijf dat zich presenteert als simpel.
staan die 52,- ook op je echte factuur in deze portal?
Wij krijgen nu ineens een berichtje dat we 40,- moeten betalen zonder dat er data is verbruikt.
Hoi @Gcak1985 ,
Op een factuur wordt standaard de volledige kosten weergeven. Heb je een aanbetaling gedaan, dan zie je die ook terug op de factuur en verrekenen wij dat met het nog te incasseren bedrag. Op de verbruikssepecificatie op Mijn Simpel kan je zowel de kosten als aanbetalingen vinden.
Wat betreft eventuele fraude, in dit topic heb ik die vraag al wat uitgebreider beantwoord!
Groet, Sanne
Hoi Sanne,
Dankjewel voor je uitleg.
Ik heb een aanbetaling gedaan ja.
En nadien was het geblokkeerd. Maar vanaf morgen kan ik weer normaal internetten buiten huis.
Als het goed is.
Fijne avond!