Beantwoord

Internet gebruik aanbetaling

  • 2 October 2020
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

Goedenavond,

Ik heb al 2 jaar een abbo en nooit buiten mijn bundel gegaan. Maar voor september blijkt dus dat ik ineens zoveel internet heb gebruikt dat ik 3x mijn abbo kosten moet betalen. 

Kreeg een mailtje met dat ik €40 moet betalen wil ik voorkomen dat het meer gaat worden. Heb ik gedaan. Maar alsnog zie ik bij mijn factuur van september een bedrag van €52.

Wat is er dan gebeurt met die €40?

Gaat die er nog vanaf?

icon

Beste antwoord door Sanne 5 October 2020, 10:20

Bekijk origineel

3 reacties

Vraagje.  Heb je dit wel echt gebruikt, of heb je betaald aan een nep bedrijf dat zich presenteert als simpel. 

 

staan die 52,- ook op je echte factuur in deze portal? 

 

Wij krijgen nu ineens een berichtje  dat we 40,- moeten betalen zonder dat er data is verbruikt. 

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Gcak1985 ,

Op een factuur wordt standaard de volledige kosten weergeven. Heb je een aanbetaling gedaan, dan zie je die ook terug op de factuur en verrekenen wij dat met het nog te incasseren bedrag. Op de verbruikssepecificatie op Mijn Simpel kan je zowel de kosten als aanbetalingen vinden.

Wat betreft eventuele fraude, in dit topic heb ik die vraag al wat uitgebreider beantwoord!

Groet, Sanne

Hoi Sanne,

Dankjewel voor je uitleg.

Ik heb een aanbetaling gedaan ja.

En nadien was het geblokkeerd. Maar vanaf morgen kan ik weer normaal internetten buiten huis.

Als het goed is. 

Fijne avond!

Reageer