Beantwoord

Internet kosten

  • 9 April 2022
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Ik had 13-03-2022 een nieuwe mobiel die ik wou instaleren maar inplaats dat de mobiel wifi gebruikte om dingen to instaleren gebruikte hij automatisch mijn data (mobiele gegevens) stond nog aan en ik wou weten of dit terug gedraaid kan worden aangezien die 20 euro best duur is en ik kon het ook niet uitzetten voor dat de installatie voltooid was 

En ik wou ook graag weten hoezo ik zoveel belminuten heb aangezien ik altijd via whatsapp praat en bel

MVG

T.Schagen.

icon

Beste antwoord door Charlie 12 April 2022, 15:09

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Tim Schagen,

 

Balen dat je buitenbundelkosten hebt gemaakt voor het internet! 

 

Het terugdraaien van het verbruik is niet mogelijk. Wel wil ik je als tip meegeven om het Plafond in te stellen. Op deze website kun je meer informatie terugvinden over het Plafond en hoe je deze instelt. Zodoende kun je voorkomen dat er een volgende keer hoge kosten worden gemaakt. Dit heeft niet enkel betrekking op het internet, maar ook op eventuele kosten voor het buitenbundel bellen of sms-en. Zo heb je dus altijd controle over de kosten! 

 

Wat betreft de belminuten: wij leveren altijd een standaard aantal belminuten en sms'jes in de bundel die je selecteert. Dit kun je ophogen door het onbeperkt bellen voor €1,50 euro toe te voegen (indien dit niet al in de bundel zit). Afhankelijk van de bundel die je nu hebt, kun je de belminuten wellicht verlagen. In de Mijn Simpel pagina > Abonnement kun je jouw bundel wijzigen. Hier kun je ook de beschikbare bundels terugvinden! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer