Skip to main content

Ik heb een nieuwe bundel voor de maand juni. Op 6 juni verbruik ik MB’s. Die moet ik opeens betalen en daarvoor endaarna is mijn verbruik €0. Hoe kan dat...?

Hi Chiel,

Goed dat je dit aankaart want dat mag niet gebeuren. Om er een concreet antwoord op te geven is het belangrijk om je abonnementsgegevens in te zien en dat gaat via de Community niet. Daarom wil ik je verzoeken om contact met ons op te nemen zodat we er samen naar kunnen kijken.

Groetjes,

Phil


Ok. Tip: klantenservice contacten via Whats app geeft de melding ‘Link werkt niet. Verzoek de link te controleren’. Zucht. 
nu dus al een kwartier telefonisch in de wacht. Zucht. 
Tis altijd wat met Simpel, vooral niet Simpel! Behalve een abonnement afsluiten 😄 Maar daarna...!


Hi @Chiel!

Goed dat je het aangeeft! We hebben het hier even getest en in eerste instantie kreeg ik dezelfde melding(op een iPhone) als jij, na het updaten van WhatsApp kreeg ik de foutmelding echter niet meer te zien en kon ik succesvol een chat starten via de link. Wellicht helpt jou dit ook!

Groetjes,

Phil


This is good information ...thanks for this 

FE


Reageer