Betaling
Bladzijde 1 / 1
Hallo Frans!
Wij doen eerst een poging om de factuur te incasseren. Mislukt dit, dan stellen we je per e-mail en sms op de hoogte. Je kan dan de factuur betalen via de iDEAL link op Mijn Simpel.
Hebben wij nog niet geïncasseerd, dan is de betaallink ook nog niet zichtbaar op Mijn Simpel.
Heb je nog een vraag specifiek over jouw factuur of de status van de betaling? Neem dan even contact met ons op.
Groet, Sanne
Wij doen eerst een poging om de factuur te incasseren. Mislukt dit, dan stellen we je per e-mail en sms op de hoogte. Je kan dan de factuur betalen via de iDEAL link op Mijn Simpel.
Hebben wij nog niet geïncasseerd, dan is de betaallink ook nog niet zichtbaar op Mijn Simpel.
Heb je nog een vraag specifiek over jouw factuur of de status van de betaling? Neem dan even contact met ons op.
Groet, Sanne
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.