Goedemiddag @Teleurgesteldeklant2023
Ontzettend vervelend dat dit gebeurd is en dat de afhandeling op zijn zachts gezegd teleurstellend was.
Hier ben ik even ingedoken. Wat je toestuurde legt de situatie goed uit. Maar hierbij stuurde je een screenshot met daarop het gesprek ook in zijn belgeschiedenis, dit kwam overeen met onze specificatie. Het heeft daarom hoe dan ook plaatsgevonden, dit zorgde er ook voor dat hij niet gebeld kon worden. Het is inderdaad gek dat het gesprek bleef lopen. Daarnaast kan ik me voorstellen dat de koude reactie van mijn collega per mail, in het verkeerde keelgat schoot. Desondanks ga ik deze belkosten crediteren.
De internetkosten welke gemaakt zijn doordat zijn bundel op was, zijn ook terecht. In de specificatie kan je veel tijdstippen terugvinden van diep in de nacht, of extreem vroeg. Omdat ik ervan uitga dat je vader op die tijden slaapt, heeft dit alles te maken met de instellingen van zijn telefoon/verbinding. De telefoon kan zelf schakelen tussen WiFi en 4G-netwerk. Ook kan het toestel veel sluikverbruik vertonen door automatische updates etc. Omdat ik begrijp dat dit alles niet bewust gegaan is, mag ik onze coulance regeling van 50% toepassen.
Een MB-aanvuller heeft uiteraard nut om te bestellen op het moment dat het internet op is. Dan kan er tegen het voordeligere tarief van de aanvuller worden ge-internet. Wanneer een MB-aanvuller wordt aangeschaft nadat er al kosten zijn, kan je de bundel nog steeds gebruiken, maar de kosten worden niet geschrapt. Omdat de MB-aanvuller ongebruikt is, ga ik deze kosten ook crediteren.
Alle credits worden op volgende factuur in mindering gebracht. Het is verder wel aan te raden een Plafond in te stellen via Mijn Simpel zodat het niet meer mogelijk is dat kosten zo hoog oplopen.
Ik hoop dat jullie blij zijn met deze afhandeling. Tuurlijk snap ik dat de initiële afhandeling ons beeld richting jullie geschaad heeft. Je kan erop vertrouwen dat de betreffende collega wordt aangesproken. We zijn er natuurlijk om te helpen en ondersteuning te bieden, dat is niet gebeurd bij dat contact.
Fijne dag gewenst!
Groetjes,
Janine
Simpel
Goedemiddag @Teleurgesteldeklant2023
Ontzettend vervelend dat dit gebeurd is en dat de afhandeling op zijn zachts gezegd teleurstellend was.
Hier ben ik even ingedoken. Wat je toestuurde legt de situatie goed uit. Maar hierbij stuurde je een screenshot met daarop het gesprek ook in zijn belgeschiedenis, dit kwam overeen met onze specificatie. Het heeft daarom hoe dan ook plaatsgevonden, dit zorgde er ook voor dat hij niet gebeld kon worden. Het is inderdaad gek dat het gesprek bleef lopen. Daarnaast kan ik me voorstellen dat de koude reactie van mijn collega per mail, in het verkeerde keelgat schoot. Desondanks ga ik deze belkosten crediteren.
De internetkosten welke gemaakt zijn doordat zijn bundel op was, zijn ook terecht. In de specificatie kan je veel tijdstippen terugvinden van diep in de nacht, of extreem vroeg. Omdat ik ervan uitga dat je vader op die tijden slaapt, heeft dit alles te maken met de instellingen van zijn telefoon/verbinding. De telefoon kan zelf schakelen tussen WiFi en 4G-netwerk. Ook kan het toestel veel sluikverbruik vertonen door automatische updates etc. Omdat ik begrijp dat dit alles niet bewust gegaan is, mag ik onze coulance regeling van 50% toepassen.
Een MB-aanvuller heeft uiteraard nut om te bestellen op het moment dat het internet op is. Dan kan er tegen het voordeligere tarief van de aanvuller worden ge-internet. Wanneer een MB-aanvuller wordt aangeschaft nadat er al kosten zijn, kan je de bundel nog steeds gebruiken, maar de kosten worden niet geschrapt. Omdat de MB-aanvuller ongebruikt is, ga ik deze kosten ook crediteren.
Alle credits worden op volgende factuur in mindering gebracht. Het is verder wel aan te raden een Plafond in te stellen via Mijn Simpel zodat het niet meer mogelijk is dat kosten zo hoog oplopen.
Ik hoop dat jullie blij zijn met deze afhandeling. Tuurlijk snap ik dat de initiële afhandeling ons beeld richting jullie geschaad heeft. Je kan erop vertrouwen dat de betreffende collega wordt aangesproken. We zijn er natuurlijk om te helpen en ondersteuning te bieden, dat is niet gebeurd bij dat contact.
Fijne dag gewenst!
Groetjes,
Janine
Simpel
Hallo Janine,
Dank voor je reactie, fijn dat er eindelijk serieus naar de situatie is gekeken. En namens mijn vader dank voor de creditering van een groot deel van de kosten. Ik heb inmiddels een plafond ingesteld. Ik hoop dat er nooit meer zulke vreemde dingen gebeuren!
Groeten
Arthur
Hallo Janine,
Namens mijn vader dank voor de bloemen, dat is erg attent en wordt zeer gewaardeerd.
Groeten
Arthur
Hey @Teleurgesteldeklant2023
Erg fijn dat het goed ontvangen is!
Ik wilde toch even wat extra's doen zodat ik met een gerust hart kan zeggen dat ik alles tot mijn beste kunnen hebt afgerond :)
Fijne dag gewenst!
Groetjes,
Janine
Simpel