Beantwoord

Korting van mijnkorting.nl niet verwerkt

  • 23 September 2021
  • 10 reacties
  • 216 Bekeken

Badge

Ik heb het abonnement afgesloten via mijnkorting omdat ik dan 7,50 zou krijgen. Dit is een leuke aanbieding en was mede de reden om voor Simpel te kiezen. Nu zie ik dat jullie de korting hebben afgewezen, graag verneem ik de reden hiervoor. 

icon

Beste antwoord door Phil 27 September 2021, 12:22

Bekijk origineel

10 reacties

Badge

Inmiddels antwoord, de korting had ik inderdaad moeten krijgen, maar helaas kan dat nu niet meer terug gedraaid worden. Fijne dag nog. 

 

Volgend jaar ben ik weg, dit vind ik geen service. 

Hi @Astrid 68

Fijn dat je de weg naar onze Community hebt gevonden. 

Balen dat je niet in aanmerking komt voor de Via Via Voordeel en dat je niet naar tevredenheid bent geholpen. Zodra de bestelling door middel van de Via Via Voordeel link is besteld, ontvang je een bevestiging per e-mail.
Nadat de 14 dagen bedenktijd voorbij is, wordt er gekeken of je recht hebt op de Via Via Voordeel korting. De korting wordt enkel afgewezen als: 

-De bestelling niet is betaald of het abonnement binnen het bedenktermijn is geannuleerd. 
-Er een foutieve naam is opgegeven bij het opvragen van de Via Via Voordeel link. Mochten er foutieve gegevens worden ingevuld, dan kunnen wij de Via Via Voordeel niet koppelen aan het bestaande abonnement. 

Ondanks deze situatie hoop ik dat je veel plezier zal beleven met je abonnement. 

Groet, 

Lisa

 

 

 

Badge

Lezen is moeilijk, dit heeft niets te maken met via via. 

Reputatie 6

Ik snap de verwarring @Astrid 68 

die komt door de topic titel    @Lisa_12 

Astrid 68,  je hebt een abonnement afgesloten via mijnkorting.nl. Daar lijkt iets niet goed te zijn gegaan dus moest je met hen contact opnemen.

Badge

Dat heb ik gedaan 

Ik snap de verwarring @Astrid 68 

die komt door de topic titel    @Lisa_12 

Astrid 68,  je hebt een abonnement afgesloten via mijnkorting.nl. Daar lijkt iets niet goed te zijn gegaan dus moest je met hen contact opnemen.

Dat heb ik gedaan, zij raadden mij aan contact op te nemen met simpel zelf. Afijn, ik vergeet de hele zaak en verander volgend jaar weer van provider. 

Reputatie 6

Lijkt me sterk dat dit niet gecorrigeerd kan worden door de backoffice . Ik vraag me dan ook af of @Lisa_12 of een andere medewerker van Simpel op dit forum hier niet iets aan kan doen. 

Inmiddels antwoord, de korting had ik inderdaad moeten krijgen

 

Badge

Volgens de reactie die ik kreeg niet, heb ook niet de indruk dat ze het hadden willen proberen. 

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Astrid 68 en @Snowboard,

Dit ben ik even verder nagegaan en navraag leert mij dat wij geen overeenkomst hebben met mijnkorting.nl. Kortingen die zij aanbieden verlopen zodoende ook volledig via hun. Daarnaast trof ik dit op hun website aan wat dat ondersteunt:
"Je ontvangt je korting via MijnKorting.nl op je account. Meestal wordt deze binnen het uur na aankoop geregistreerd, maar het kan tot 48 uur duren.” Ik raad daarom aan om contact met hun op te nemen om de korting te regelen. Dat zij bij eerder contact hebben doorverwezen naar ons, is niet terecht.

Groetjes,

Phil

Badge

@Phil ,tja nu wordt het een welles nietes spelletje.

Ik vind het alleen misleidend. Van welke kant dan ook, er staat dat je 7,50 terug krijgt bij een abonnement, daar was ik wel in geïnteresseerd, en daarop het abonnement afgesloten. Dat èn Simpel èn mijnkorting nu plots niet thuis geven is niet mijn schuld. Voor mijn gevoel wordt mij de 7,50 gewoon ontnomen. 

Reputatie 6

Bedankt @Phil dat brengt de nodige duidelijkheid. 

 

 

Reageer