Beantwoord

Korting voor een nieuwe klant

  • 19 December 2023
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

ik heb een nieuwe klant aan gebracht maar krijg geen korting

 

icon

Beste antwoord door Noor 20 December 2023, 14:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Douwe Wijbenga, dat is balen! 


Zou je kunnen toelichten en of je toevallig gebruik hebt gemaakt van de Via Via Voordeel actie?

Zo ja, dan zal de korting worden bevestigd zodra het nieuwe abonnement door de 15 dagen bedenktermijn heen is gekomen. De bedenktermijn loopt vanaf de activeringsdatum van het nieuwe abonnement.  De korting zelf zal binnen twee maanden te zien zijn op de facturen van beide abonnementen. 

Ook ontvang je van ons twee keer een e-mail betreft de Via Via Voordeel. De eerste e-mail betreft dat je een bestelling hebt geplaatst hebt met de link en de tweede e-mail is de definitieve bevestigingsmail. 

Heb je beide e-mails niet ontvangen? Dan is de bestelling niet juist bij ons binnen gekomen. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat je bestelling een keer hebt onderbroken en of de pagina opnieuw hebt gestart. Twijfel je of het goed hebt gedaan? Neem dan contact met ons op via onze klantenservice zodat wij voor je kunnen kijken of het wel goed is gegaan.  

Groetjes, Noor 
Simpel

Ik heb precies hetzelfde en volgens mij meer mensen met ons. Bij contact opnemen met klantenservice zeggen ze dat t wel even (weken/maanden) kan duren voor het verwerkt is, terwijl er staat dat het verwerkt wordt met je volgende factuur. Ik geloofde ze (toen), dus heb gewacht, maar nooit mn korting gekregen. 

Nu lees ik dat meer mensen dit hebben, klopt er toch ergens iets niet bij Simpel. Dus los het op Simpel!

Ik ga niet blijven leuren om die 10 euro, maar je kan niet adverteren met iets wat niet goed werkt. Lekker klanten lokken en je afspraken niet na komen.

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Lotte_83,

 

Vermoedelijk gaat er dan toch iets mis. Zou je contact op kunnen nemen met de klantenservice, zodat we dit na kunnen gaan voor je? €10,00 euro korting scheelt toch weer in de portemonnee! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer