Beantwoord

kosten buiten bundel internet erg duur

  • 16 March 2020
  • 2 reacties
  • 430 Bekeken

Ik heb gisteren binnen half uur 50 euro armer geworden. Nog geen 500 mb verbruikt. Dat is toch echt verschrikkelijk duur. Simpel doe er iets aan. Jullie adverteren als goedkoop abonnement te verkopen en dan zit je net buiten de bundel betaal je 100 voudige ervan. 15 cent per mb. Terwijl 250 mb + 50 minuten bellen 2,50 kost per maand kost.

Echt niet te geloven

icon

Beste antwoord door Phil 17 March 2020, 10:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi @quangteo,

Onverwachte buitenbundelkosten zijn begrijpelijkerwijs nooit leuk. We bieden daarom verschillenden mogelijkheden aan om buitenbundelkosten te voorkomen. Zo kan je een Plafond instellen of voordat je maandelijkse bundel verbruikt is een MB-aanvuller aanschaffen. Tevens brengen we je er via sms berichten van op de hoogte wanneer je 80 procent en 100 procent van je bundel hebt verbruikt. In die berichten benoemen we de optie van een MB-aanvuller ook.

Vanuit de community kan ik niet bij je klantgegevens. Daarom raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. We kunnen dan kijken of we met betrekking tot de gemaakte kosten nog iets voor je kunnen betekenen. 

Groetjes,

Phil

 

Top Simpel, uit coulance  hoef ik nog maar 5 euro te betalen. Plafond ingesteld zodat ik nooit meer dan 10 euro kwijt ben

Reageer