Skip to main content

Hallo simpel community,

Ik ben onlangs overgestapt naar een nieuwe provider. Ik heb een bevestiginsmail van simpel gekregen dat op 16 november 2020 mijn abbonement opgezegd is. 2 dagen later (18 november) krijg ik een mail over mijn factuur die klaarstaat bij simpel. Dit betreft een factuur van mijn voormalige abbonementskosten. Er staat in de mail dat ik facturen altijd voor 1 maand vooruit betaal, wat dus betekent dat ik betaal voor de periode 16-11 tot 15-12. Ik geloof dat dit niet klopt aangezien mijn abbonement bij simpel al is stopgezet, dan betaal ik nu dus voor niks.

Ik hoor graag van jullie!

Mvg,

Bas

Hi @bjkooter

Wat jammer dat je ons gaat verlaten. 

Het abonnement wordt altijd 5 dagen later definitief beëindigd zodat klanten nog de mogelijkheid hebben de beëindiging terug te draaien. Wellicht dat ons systeem er om deze reden nog een foutieve factuur heeft uitgestuurd. Mijn excuses voor het ongemak! 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonsgegevens? Wij zullen er dan zorg voor dragen dat het teveel betaalde bedrag uiteraard wordt teruggestort. 

Ik zie je bericht graag tegemoet! 

Groet,

Lisa

 


Reageer