Beantwoord

Kosten ondanks opzegging

  • 8 August 2021
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Hi,

Ik ben al twee maanden klant af bij Simpel. Toch worden de kosten voor het plafond, 0,50 per maand, in rekening gebracht. Hoe kom ik hier vanaf?

icon

Beste antwoord door Phil 9 August 2021, 14:17

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Mark0317,

Zeer begrijpelijke vraag.

Verbruikskosten worden altijd achteraf in rekening gebracht. Hier valt het Plafond ook onder aangezien het een extra optie betreft, hierdoor is het mogelijk dat er nog en factuur verschijnt nadat het abonnement is gestopt. Ik raad je aan om de periode op de factuur na te lopen, betreft dit een periode waarin het abonnement nog actief was dan is de factuur terecht. Gaat het echter om een periode waarin het abonnement niet meer actief was, dan is de factuur niet terecht en kan je contact met ons opnemen. Dan corrigeren we de factuur zo snel mogelijk.

Groetjes,

Phil

Reageer