Beantwoord

Kosten sms die niet is verzonden

  • 11 January 2022
  • 4 reacties
  • 128 Bekeken

Ik kreeg een vraag in een sms van de GGD aangaande mijn ervaring van gebruik van de coronatelefoon, welke ik paar minuten daarvoor had gebeld. Ik heb mijn ervaring in een reply proberen aan te geven maar die is blijkens mijn telefoongegevens niet verzonden. Ik heb dit vervolgens laten zitten. Toch krijg ik nu een rekening van € 0,51 voor een verstuurde sms naar Florida.

Ik kan een screenshot van deze sms met resultaat 'niet verzonden' overleggen waar deze feiten in staan geregistreerd.

Hoe kan ik dan toch deze kosten van een buitenland sms ontvangen?

icon

Beste antwoord door Charlie 12 January 2022, 16:26

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Hi @gtmverhagen,

 

Balen van de extra kosten!

 

Wanneer het tijdstip overeenkomt met de sms naar de GGD, dan vermoed ik dat deze toch verzonden is. Echter, om dit te achterhalen, wil ik je vragen een screenshot van het bericht naar ons toe te sturen. Dit kan via het contactformulier

 

Ik zie je bericht tegemoet!

 

Groetjes, Charlie

Simpel

Zojuist het screenshot verzonden via het contact formulier.

Mvrgr Godfried

 

Breedte Charlie,

 

Ik heb reeds gereageerd op uw verzoek te zenden via het contactformulier en het screenshot verzonden. Ik krijg vanmorgen het identieke antwoord van u als de eerste keer, twee dagen geleden. Ik denk dat een antwoord op het contactformulier beter op zijn plaats zou zijn.

 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Godfried

Hi @gtmverhagen

Fijn dat je de benodigde informatie hebt verzonden. Ik of mijn collega zal je e-mail spoedig in behandeling nemen. 

Groet, 

Lisa

Reageer