Kostenplafond, wel betalen maar werkt niet

  • 27 July 2023
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Geachte heer / mevrouw,

Wat ik niet begrijp is daar waar ik al heel lang 0,50 cent per maand betaal om een harde beperking te hebben om overschrijding te voorkomen ik nu opeens toch op het nummer van mijn zoon hiermee wordt geconfronteerd. Kunt u mij dit uitleggen en toelichten ? Betaal ik nu al heel lang voor niets 0,50 cent per maand en is dit een soort schijnzekerheid ?

Ik verneem graag van u.

Met vriendelijke groet,

Marco

JasperDL 9 maanden geleden

Beste @Marco Kalmijn, dat klinkt heel erg tegenstrijdig. Ik kan me voorstellen dat je hier een antwoord op wil.

Het is mij niet bekend wat het telefoonnummer van jouw zoon is, dus om die reden ga ik je aanraden om telefonisch contact met ons op te nemen. Dat kan via 088 100 5757. Mijn collega's die helpen jou graag met het uitzoeken van deze situatie.

Een fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,

Jasper

Simpel

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4

Beste @Marco Kalmijn, dat klinkt heel erg tegenstrijdig. Ik kan me voorstellen dat je hier een antwoord op wil.

Het is mij niet bekend wat het telefoonnummer van jouw zoon is, dus om die reden ga ik je aanraden om telefonisch contact met ons op te nemen. Dat kan via 088 100 5757. Mijn collega's die helpen jou graag met het uitzoeken van deze situatie.

Een fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,

Jasper

Simpel

Reageer