Beantwoord

Limiet lager dan 10 euro

  • 31 May 2020
  • 3 reacties
  • 279 Bekeken

Hallo,

Ik heb 2 simkaarten aangeschaft voor mijn kinderen. De kaarten kosten 2,50 per maand en 50 cent om een limiet in te stellen. De limiet kan echter minimaal op 10 euro, dat is echt veel te hoog. Ik wil dat ze zich aan het abonnement houden en daar niet overheen kunnen.

Ik heb me zeer goed geinformeerd voordat ik deze simkaart kocht, ook over de meerkosten voor de limiet. Echter nu blijkt deze toch niet te voldoen. Op deze manier kosten de twee simkaarten geen 6 euro per maand (2x 3 euro) maar 20 euro in de maand. Voor hun voelt alles ‘gratis’ en van een jongetje van 8 kan je niet verwachten dat ze hier goed mee om kunnen gaan.

Heel graag deze mogelijkheid bieden, anders maak ik gebruik van mijn recht om de overeenkomst op te zeggen binnen 14 dagen.

Mvg

icon

Beste antwoord door Phil 2 June 2020, 15:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @SimpleUser en welkom alhier!

Gezien de situatie begrijp ik de wens om een lager bedrag in te kunnen stellen. Dat signaal speel ik ook door naar de verantwoordelijke persoon/personen. Voor nu kan ik je echter alleen niet de mogelijkheid bieden om een lager Plafond in te stellen. 

Wellicht is het een optie om op het toestel zelf een limiet in te stellen. Niet elke toestel ondersteunt die functie maar tegenwoordig kan je op steeds meer telefoons een maandelijks limiet instellen waarbij de internetverbinding wordt uitgeschakeld nadat er een x-aantal MB’s zijn verbruikt.

Groetjes,

Phil

Hallo,

dank voor het antwoord, dat waardeer ik. Ik snap ook het businessmodel wel, maar het zou mogelijk moeten zijn voor kinderen onder de 16 bijvoorbeeld om de limiet gelijk te maken aan de aangeschafte bundel. Ik kan nou alles zelf softwarematig op proberen te lossen maar dat hoeft niet nodig te zijn. En ik snap dat “je het doorspeelt” maar dat soort opmerkingen hoor je negen van de tien keer nooit weer wat van. Ik heb nog een week de sim op proef en ik wil graag een iets meer concreet antwoord. Een organisatie die dit serieus neemt kan prima een besluit nemen in een week. Ik hoor heel graag nog even wat er met mijn suggestie wordt gedaan.

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @SimpleUser!

Inmiddels heb ik reactie ontvangen op mijn gisteren uitgestelde vraag en momenteel bestaat er geen intentie om het minimumbedrag van het Plafond te verlagen. We hopen dat je ondanks dat vanwege het scherp geprijsde abonnement alsnog overweegt om bij ons te blijven.

Groetjes,

Phil

Reageer