Beantwoord

Maak ik binnen de EU gebruik van mijn bundel zoals in Nederland?

  • 15 July 2021
  • 2 reacties
  • 119 Bekeken

Ik zit gewoon in een EU land en ik heb een aantal 1000mb's gekocht voor 7.- p.s. Nu wordt er ook gewoon ff 50 euro afgeschreven, waar komt dat ingodsnaam vandaan?  NL en EU moet toch hetzelfde zijn ? 5 dagen in Frankrijk op tiktok en messenger en 80 euro armer!

icon

Beste antwoord door Anonymous 16 July 2021, 09:04

Bekijk origineel

2 reacties

Hi @bonoverkaik

Allereerst van harte welkom op onze Community. 

Vervelend dat de kosten zo hoog opgelopen zijn. Het klopt inderdaad dat je binnen de EU gebruik maakt van je bundel zoals je gewend bent in Nederland.

Mochten de kosten hoger op zijn gelopen, dan ben je hoogstwaarschijnlijk buiten de bundel tegen het buitenbundeltarief gaan internetten. Via jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina heb je inzicht op de specificatie, waar je in kan zien waarom er buitenbundelkosten in rekening zijn gebracht. 

Daarnaast is het raadzaam om een plafond in te stellen, zodat je dit soort hoge kosten voor de volgende keer in ieder geval kan voorkomen. 

Ondanks deze situatie wens ik je nog een fijne vakantie toe. 

Groet,

Lisa

Bedankt voor je bericht, de extra kosten maken mij niet zo heel veel uit. Maar de 50 euro is onverklaarbaar, ik koop extra MB's voor de vakantie en dat zou genoeg moeten zijn aangezien NL en de EU samen 1 tarief zouden moeten hebben.

Reageer