Beantwoord

mb gebruik buiten bundel

  • 13 June 2019
  • 1 reactie
  • 900 Bekeken

tijdens het updaten van mijn apps bleek er in huis geen WiFi te zijn.. plotseling ontving ik 3 sms’jes op hetzelfde tijdstip. In het laatste van deze 3 stond dat mijn simkaart geblokkeerd was omdat ik voor €50 buiten mijn bundel had verbruikt. Hierover contact gehad met de klantenservice. In eerste instantie was er begrip voor de situatie en zou er een coulance aanvraag worden gedaan. Deze is afgewezen omdat ik tijdens vakanties wel is een mb aanvuller heb aangeschaft. Ik snap niet wat dat met deze situatie te maken heeft. Ik heb nooit de kans gekregen om een mb aanvuller te kopen. Van een plafond had ik nog nooit gehoord, deze heb ik inmiddels wel ingesteld
icon

Beste antwoord door Alexandra 17 June 2019, 12:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hi Marcel!

Welkom op onze Community 🙂 Wat vervelend dat je onverwachte buitenbundelkosten hebt gemaakt. Goed dat je gelijk even met onze klantenservice contact hebt opgenomen.

Als je wilt blijven internetten terwijl je internetbundel (bijna) volledig verbruikt is, kun je bij Simpel eenvoudig een voordelige MB-aanvuller bestellen. We sturen je een bericht als je internetbundel bijna op is, zodat je zelf kunt beslissen of je je mb’s wil aanvullen, geen internet meer gebruikt of internet buiten de bundel wil verbruiken.

Sommige van onze klanten willen de vrijheid houden om te kunnen kiezen voor buitenbundelverbruik, anderen willen zeker weten dat ze geen extra kosten kunnen maken boven een bepaald bedrag. Voor hen is er bij Simpel de mogelijkheid om een Plafondbedrag in te stellen. Hiermee bepaal je zelf welk bedrag je aan je telefoonrekening wil besteden.

Toch weten we dat het kan gebeuren dat je desondanks toch nog per ongeluk verrast kan worden door kosten voor bijvoorbeeld internetverbruik buiten de bundel. Als dat voor het eerst gebeurt zijn we coulant. We rekenen de kosten dan terug naar een MB- aanvuller. Natuurlijk wijzen we je dan wel op de keuzemogelijkheden, onze sms-notificaties, het volgen van je verbruik in onze app en de mogelijkheid om een Plafond in te stellen om extra kosten te voorkomen. Je kunt hiervoor de klantenservice bellen voor meer informatie.

Groetjes, Alexandra

Reageer