Door een wifi-vergissing (ik dacht een paar keer op wifi te zitten maar dat bleek niet zo te zijn) nu geconfronteerd met een factuur van €. 270,00 (over 1 maand). Was te ondervangen geweest met een 6 GB bundel van € 7,00 per maand meer i.p.v. de 4GB bundel. Zo wordt goedkoop toch nog duurkoop. Abonnement loopt helaas nog bijna twee jaar. Plafond ingesteld en over een tijdje maar opzeggen. In de huidige tijd - met grote fotobestanden en veel streaming - moeten providers eigenlijk niet meer op extra mb’tjes vanwege verbruik in Nederland willen verdienen. Dat is eigenlijk best wel 10 years ago. Klanten bindt je door een aantrekkelijke prijs en een goede service.
Beste antwoord door Karin303
Je kunt natuurlijk ook zelf je mobiele gegevens uitschakelen als je die niet gebruikt en alleen inschakelen als er geen Wifi in de biurt is..…
Hoge factuur is natuurlijk wel zuur....misschien deklantenservice eens bellen, als het de 1e keer is dat je buiten je bundel gaat zijn ze soms wel coulant