Skip to main content
Antwoord

melding plafond Dashboard

  • July 24, 2022
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

Beste, ik krijg   meldingen op twee accounts,  dat het plafond bereikt is. Echter dit komt niet overeen met abonnementen  en gegevens op het dashboard.

 

 

Beste antwoord door Charlie

Hi @EBJ,

 

Wat vervelend dat het Plafond bereikt is! 

 

Op basis van bovenstaande gegevens zie ik dat er extra kosten zijn gemaakt (zie tweede screenshot onderaan: “overige kosten”), waarna je een melding krijgt dat het Plafond (bijna) bereikt is. Als je klikt op de verbruiksspecificaties, kun je inzien waar deze kosten voor zijn.

Mocht je hier niet helemaal uitkomen, dan kun je altijd onze klantenservice contacteren. Zij willen je dit graag toelichten! 

 

Groet, Charlie

Simpel

1 reactie

Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 25, 2022

Hi @EBJ,

 

Wat vervelend dat het Plafond bereikt is! 

 

Op basis van bovenstaande gegevens zie ik dat er extra kosten zijn gemaakt (zie tweede screenshot onderaan: “overige kosten”), waarna je een melding krijgt dat het Plafond (bijna) bereikt is. Als je klikt op de verbruiksspecificaties, kun je inzien waar deze kosten voor zijn.

Mocht je hier niet helemaal uitkomen, dan kun je altijd onze klantenservice contacteren. Zij willen je dit graag toelichten! 

 

Groet, Charlie

Simpel