Beantwoord

Mijn factuur klopt niet

  • 31 October 2021
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

In de specificatie die hoort met de factuur die op 2 november geincasseerd  wordt staat 29’14” minuten aan belminuten. Abonnement is 50 minuten en toch staan er belminuten in rekening gebracht dit klopt niet. Als het te hoge bedrag toch afgeboekt gaat worden, wordt het onmiddellijk teruggeboekt.

 

Graag reactie

icon

Beste antwoord door Phil 2 November 2021, 13:16

Bekijk origineel

2 reacties

Kun je ook zien of het een bijzonder netnummer was, b.v. 084 ?
 

Reputatie 4
Badge +8

Hi @HiramHolliday.

Begrijpelijk dat je navraag doet als je het idee hebt dat je factuur niet klopt.

Via de Community hebben we echter geen inzicht in je abonnement en verbruiksgegevens waardoor ik niet kan zien hoe de factuur en je verbruiksgegevens zijn opgebouwd. Let er wel op dat je al het verbruik bij elkaar optelt. Zo wordt er namelijk onderscheid gemaakt tussen bijvoorbeeld het bellen naar vaste telefoonnummers, het bellen naar mobiele telefoonnummers en het bellen naar informatienummers. Sommige klanten zien deze categorieën over het hoofd.

Groetjes,

Phil

Reageer