Beantwoord

Moet ik voor 15 uur mb aanvuller kopen ?

  • 11 August 2019
  • 2 reacties
  • 259 Bekeken

Gistermiddag 10/8 kwam ik 13.45 uur thuis na lekker buiten gelopen te hebben en kreeg ik sms dat ik 90% van internetdata verbruik met meteen smsje dat ik 100% verbruikt had!

Meteen specificatie erbij gepakt en daar stond dat ik 928.03 mb had verbruikt van de 1 GB( mijn abbonement.)

Nu 11/8 staat op mijn specificatie verbruik van 10/8 3.06 uur verbruik, 0.08 mb, 9.46 uur verbruik 54,61 mb, 15.56 verbruik 0,01mb, met internet verbruik van 982,70 mb en 17 mb tegoed! Ik weet zeker dat ik pas om 12.00 uur de deur ben uitgegaan, dus die 54,61 mb van 9.46 uur is dat dan verbruik van 9/8?

Nu ben ik in twijfel, A; gok ik 17 mb voor deze 15 uur nog of koop ik aanvuller?

Heb dus mobiel al 2x afgesloten en opgestart met als laatste verbruik 11/8 8.45 uur 0.04 mb en 982.70 mb!
icon

Beste antwoord door Joachiem 12 August 2019, 14:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hi Marjan,

Hartelijk welkom op de community.

Om inhoudelijk op je verbruik in te gaan verwijs ik je door naar mijn collega's van de klantenservice aangezien ik hier geen inzage in je gegevens heb. Als je gebruik wil blijven maken van data adviseer ik je om wel een MB aanvuller aan te schaffen, zie hier voor meer informatie.

Groetjes Joachiem
Bedankt Joachiem voor je antwoord.

Wat ik vergeten was erbij te schrijven dat de volgende dag mijn nieuwe abonnement inging.

Ik gebruik" my data manager" eigenlijk altijd als controle en dat gaat bijna altijd goed, behalve dus die laatste dag van oude abonnement. Deze gaf aan verbruik 927 Mb en Simpel 983 mb.
Dus heb ik zondags gezorgd dat ik geen data verbruikte en ja Maandag ging nieuwe abonnement in.

Heb abonnement meteen drastisch verhoogd, van 1 naar 4 GB, zodat ik dit niet te veel meemaak.
Want vind het zo'n zonde geld" buiten data bundel ", maar kwam gisteren thuis, was wifi uitgevallen, wat ik niet meteen in de gaten had. Dan gaan je mb s hard! Maar dan is Data Manager erg lekker, wist meteen had nog wat dagelijkse MB over.


Groetjes Marjan

Reageer