Skip to main content
Ik ben voor mijn moeder een een abbonement aan het uitzoeken alleen ze heeft geen app voor betalen op telefoon . hoe kan ze de eerste betaling dan doen??
Hi Jolanda,



Welkom op onze community en wat leuk dat je een abonnement wilt afsluiten.

Het is bij Simpel alleen mogelijk om de eerste betaling via iDEAL te doen. Nadat de iDEAL betaling binnen is gekomen wordt de eerste factuur opgemaakt. Wanneer een betaling handmatig wordt gedaan, is het opmaken van de eerste factuur niet mogelijk en wordt de betaling automatisch weer teruggestort.

Is het mogelijk om iDEAL voor je moeder aan te schaffen zodat ze toch een abonnement kan afsluiten?



Groet, Astrid
hallo is het ook mogelijk dat ik de eerste betaling doe en dat het dan gewoon via haar rekening automatisch afgeschreven wordt?
Hallo Jolanda.



Stel dat jij de eerste betaling doet dan kan ze via haar Mijn Simpel de betalingsgegevens wijzigen. Maar ook dan is er een controle via IDEAL €0,01 om automatische incasso via het nieuwe bankrekeningnummer te laten verlopen.
Hallo Jolanda.



Stel dat jij de eerste betaling doet dan kan ze via haar Mijn Simpel de betalingsgegevens wijzigen. Maar ook dan is er een controle via IDEAL €0,01 om automatische incasso via het nieuwe bankrekeningnummer te laten verlopen






DAnk je wel voor je antwoord 🙂

Reageer