Beantwoord

nieuw abonnement

  • 19 July 2022
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Oke Simpel,... krijg ik net mijn email van “uw factuur staat klaar". Ik zeg tegen kameraad, ik ben nieuwsgierig als ik er boven zit, want op vakantie gebruik je zeker meer MB. Ik heb ook maar een nieuw abonnement afgesloten net voor ik op vakantie ging, maar de het abonnement ging niet direct lopen. Ik was nu al zoveel jaar bij jullie, ik dacht wat valt er te veranderen. Ineens zegt mijn kameraad, ik heb nu 12 gb bij simpel voor 10.00 euro. Ik zei, mijn abonnement begon 15 juli te lopen, dat is vier dagen geleden en ik kreeg maar 8 Gb van jullie ook voor 10.00 euro… Kun je mijn teleurstelling vinden? en waarom hij wel en ik niet? Gegroet, Martin

icon

Beste antwoord door Janine 20 July 2022, 12:15

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Goedemiddag @Garlicha Topper,

Leuk dat je een kijkje neemt op onze Community!

Ook erg leuk om te lezen dat jij en je kameraad onlangs verlengd hebben. Onze acties wijzigen continue en op dit moment hebben we daarom de tijdelijke actie lopen waarbij nieuwe en verlengende klanten extra data krijgen op de bundels. Jij hebt net verlengd toen deze actie nog niet liep vrees ik. Omdat ik kan begrijpen dat het erg balen is dat je het net bent misgelopen, wil ik je vragen contact met ons op te nemen zodat we samen kunnen kijken naar de opties.

 

Een zonnige dag gewenst!

Groet,

Jane

Reageer