Skip to main content

Inlogcodes van DigiD -en Internetbankieren. Deze zijn gewend met inlogcode met SMS verstuurd naar bijvoorbeeld 06********
 

Ik stap met de huidige Simpel-nummer naar de nieuwe Simpel-nummer. Het kost €15,-. Krijg bijvoorbeeld 06*********.

 

Internetbankieren -en DigiD kun alleen van nummer veranderen als de oude hebt bevestigd. Maar de oude nummer is onklaar. Dat lijkt lastig. Het wilt niet veranderen naar nieuw nummer van 06*********.

 

Wat is de behoud-periode om even doorgeven aan internetbankieren -en DigiD met nieuwe nummer voordat de oude nummer inactief word. Een maand? Een week? Op deze manier wilt het wel met oude nummer van 06********* te bevestigen naar nieuw nummer 06********.

Hi @Gerad

Welkom op onze Community. :bouquet:

Als je een nieuw nummer aanvraagt wordt dat vrijwel direct automatisch gewijzigd. Er is dus niet echt een periode om je nieuwe nummer door te geven, omdat je nummer gelijk wijzigt. Van te voren weet je ook niet wat je mobiele nummer is dus dat kan je niet al doorgeven. Voor DigiD heb ik wil een oplossing gevonden, die vind je hier. Voor internetbankieren kan je het beste even contact met je bank opnemen. Succes! 

Groetjes, Alexandra

 


Reageer