Skip to main content
Antwoord

Nieuwe klant maar geen vergoeding

  • September 6, 2023
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Goede morgen,

 

Ik heb vorige maand, 17 aug een nieuwe klant aangemeld en ik zou, en ook de nieuwe klant, Euro 10 daarvoor vergoed krijgen.

Nu krijg ik een factuur maar geen verrekening.

Hoe kan dit?

Beste antwoord door Damien

Hi @MvanLeeuwen018 

 

Wat leuk dat je een nieuwe klant hebt aangemeld!

 

Het Via Via Voordeel wordt automatisch verrekend 14 dagen na de activatie van het nieuwe abonnement. Mocht dit niet zijn gebeurd, kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice, dan kijken we graag even met je mee.

 

Een fijne dag verder!

 

Groet, Damien
Simpel

1 reactie

Damien
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 6, 2023

Hi @MvanLeeuwen018 

 

Wat leuk dat je een nieuwe klant hebt aangemeld!

 

Het Via Via Voordeel wordt automatisch verrekend 14 dagen na de activatie van het nieuwe abonnement. Mocht dit niet zijn gebeurd, kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice, dan kijken we graag even met je mee.

 

Een fijne dag verder!

 

Groet, Damien
Simpel