Skip to main content

waarom moet ik nog betalen voor een contract dat beëindigd is, als ik dat zo zie op dit forum doet simpel dat maar al te vaak. M’n contract liep t/m 26-12-2024, en nu moet ik gaan betalen voor de periode 27-12-2024 t/m 26-01-2025

Heb je wel opgezegd?
Anders zou het zomaar kunnen dat je gewoon aangesloten blijft en een maand opzegtermijn hebt.


Hi ​@Marc van Puffelen en nog de beste wensen!

De betalingsverplichting loopt tot de beëindigingsdatum en uiteraard hoef je voor de periode daarna, niet meer te betalen. Het kan voorkomen dat het systeem onterecht nog een factuur opmaakt en dan gaan we dit gelijk corrigeren.

Ik kan aanraden om contact met ons op te nemen, zodat mijn collega met je mee kan kijken in het systeem en de correctie erin kan zetten.

Fijne ochtend verder gewenst en excuses voor het ongemak!

 

Groet, Chantal
Simpel


Reageer