Beantwoord

nota voor komende maand terwijl ik de dag daarvoor bevestiging heb ontvangen van opzeggen abonnement dag

  • 19 February 2021
  • 5 reacties
  • 120 Bekeken

Geachte lezer,

Ik heb 18 febr een mail ontvangen waarin de opzegging van mijn abonnement werd bevestig en krijg vandaag een dag later dus een nota voor de komende maand, Dit s niet correct en heb bij de bank dit gestorneerd. Op internet blijkt dat u bedrijf deze fout vaker maakt.

Ik wens in de toekomst geen nota meer te ontvangen. Anders voel ik mij genoodzaakt dit bij het tv programma Kassa bekend te maken.

 

m.v.r.gr. L.Klaassens

icon

Beste antwoord door Phil 22 February 2021, 15:56

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Heb je rekening gehouden met de maand opzeg termijn...Als je in Febr opzegt betaal je dus nog voor Maart. Storneren is niet zo handig je loopt san kans dat incasso via bureau geregeld gaat worden...Bel even de klantenservice over de exacte datum

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Lammert56,

Jammer om te lezen dat je hebt opgezegd!

Heb je rekening gehouden met de maand opzegtermijn die Karin aangeeft? In je de opzegbevestiging per e-mail staat overigens ook de einddatum van je abonnement aangegeven, tot en met die datum worden er ook abonnementskosten in rekening gebracht. Komt het ondanks de opzegtermijn toch niet overeen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dan kijken we graag met je mee en lossen we het op waar nodig.

Groetjes,

Phil

Hallo Phil, Ik heb gisteren via telefoon ( 088-1005757) contact gehad met Selina die bevestigde me dat abbon tijdig was opgezegd per 18 febr. en dat onterechte nota kwam door al automatisch opgemaakte rekening op de 16e febr. Ik hoefde niet meer te betalen.

bedoelde dat abonnement stopte per 18 febr,

Reputatie 2
Badge +8

Hi @Lammert56,

Bedankt voor het doorgeven! Fijn dat het opgelost is.

Groet,

Mila 

Reageer