Beantwoord

nummer is opgezegd en bevestigd maar.......

  • 1 April 2022
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

... desondanks schrijven jullie weer geld af.

Jullie maken het niet makkelijk om in direkt contact te komen met jullie, dus dan maar zo, in de Simpel Community.

 

Uit jullie bevestigingsmail van 18 januari

"We hebben je verzoek om je abonnement met nummer [telefoonnummer] op te zeggen ontvangen.

Wij beëindigen je abonnement met klantnummer [klantnummer] op 4 maart 2022. Tot die datum kun je gebruik blijven maken van je Simpel abonnement."

Ondanks dit schrijven wordt er 5 dgn nadat mijn nummer uit de lucht is opnieuw abonnementsgeld afgeschreven voor de komende periode. Ik heb dat geld uiteraard teruggeboekt, maar nu blijven jullie me lastig vallen met emailtjes over mijn niet betaalde rekening.

Zouden jullie de administratie op orde willen brengen en stoppen met die emailtjes? Het zou wellicht ook een idee zijn om in die mailtjes een tel nr te communiceren zodat er overleg kan plaatsvinden zodat ik niet hier mijn beklag hoef te doen, want hier lezen jullie wel mee. Slechte service

Groeten Gerrit

icon

Beste antwoord door Charlie 4 April 2022, 14:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8

Hi @GerritDelft,

 

Wat vervelend dat er desondanks toch is afgeschreven! 

 

Omdat de community een openbare plek is, heb ik jouw telefoonnummer en klantnummer verwijderd uit jouw post. 

Ik wil je graag vragen om contact op te nemen met de klantenservice, zodat wij na kunnen gaan waarom er opnieuw is afgeschreven en/of de betalingsherinneringen terecht zijn. 

 

Hopelijk wordt het snel opgelost!

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer