Beantwoord

Nummerbehoud en opzegging T-Mobile

  • 10 July 2023
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Hallo lezer,

Ik ben met ingang van 16 mei met jullie een abonnement aan gegaan.

Nou is dat niet helemaal goed gegaan.

Ik blijf nog steeds facturen ontvangen van T-mobiel ontvangen, ondanks mijn tel no 06-xxxx wel door jullie is over gezet.

Nou is me wel op gevallen dat de facturen van 't mobile van een voor mij onbekend nummer zijn.

Ondanks dat ik meerdere keren 't mobile mail kom ik daar maar niet door. Ook heb ik de hun winkel in assen bezocht. En duidelijk alles mondeling opgezegd heb, blijf ik van t mobile facturen ontvangen.

Bij deze vraag ik of u er duidelijkheid in kan krijgen.

Mij is door jullie beide diensten beloofd dat het netjes zou over gaan.

Gr. Rob brouwer

 

 

icon

Beste antwoord door Noor 25 July 2023, 15:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hi @R.F. Brouwer,

Welkom bij Simpel!

Jouw bericht is helaas bij ons in de spam box terecht gekomen omdat je jouw 06 nummer had gedeeld. Vanwege privacy redenen heb ik deze dan ook verwijderd uit jouw bericht. 

Ik vermoed dat er hier wellicht sprake is dat je jouw bestelling hebt geplaatst met  'Contractvoortzetting'. Je hebt namelijk twee manieren hoe je naar ons kan overstappen namelijk per einde contract en of contractvoortzetting.
Bij de optie contractvoortzetting zeggen wij het abonnement niet op bij de huidige provider en krijg je een nieuw nummer toegewezen.  Je zou in dit geval het abonnement zelf moeten opzeggen bij hen. Dit kunnen wij helaas niet meer voor je regelen. Jouw oude provider is verplicht om dit aan jou door te geven middels een sms en of e-mail. 

Ik raad je in dit geval aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat je dit bevestigd kan krijgen. Momenteel heb ik helaas geen inzage op jouw abonnement via de community. 
Al onze contact opties vind je terug op onze website

Ik wens je een fijne dag. 

Groetjes, Noor
Simpel 
​​​​​​
 

Reageer