Beantwoord

Ongewenst geblokkeerd buitenbundelkosten

  • 24 February 2021
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Dag,

Vandaag had ik een belangrijk telefoontje te plegen vanuit het buitenland naar Nederland. Ik was me er vol van bewust dat dit duur zou worden aangezien ik buiten zone 1 ben, maar dit telefoontje was daar belangrijk genoeg voor.

Het duurde lang voordat ik door de wachtrij kwam en tegen de tijd dat ik eindelijk een medewerker te spreken kreeg van een niet nader te noemen overheidsinstelling, werd mijn gesprek verbroken omdat jullie (simpel) voor mij hadden besloten dat het te duur zou worden. 

Eindstand. Een hoge factuur en 0 resultaat omdat mijn gesprek door jullie werd afgebroken.

Ik betaal met alle liefde mijn factuur als ik daarmee krijg wat ik van jullie vraag (een telefoongesprek), maar voor een afgebroken telefoongesprek ga ik niet betalen.

Dag.

icon

Beste antwoord door Phil 1 March 2021, 13:33

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @MvandenHeuvel016,

Zeer begrijpelijk dat je hier niet blij van wordt.

Om controle over de kosten te houden staat er standaard een limiet ingesteld, hierdoor wordt je abonnement geblokkeerd voor verdere buitenbundelkosten en een mogelijk erg hoge factuur wanneer je dat limiet hebt bereikt. In dergelijke, specifieke, situaties is het echter handiger om contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kan een van mijn collega’s het abonnement erbij pakken, inzien en kan hij of zij kijken hoe we dit naar tevredenheid oplossen.

Groetjes,

Phil

Reageer