Skip to main content

Voor telefoonnummer 06xxxxxxxx heb ik een plafond ingesteld van € 10 (zojuist nog gecheckt).

Toch krijg ik een factuur van € 20,00 ???

Hi!

Welkom op onze community,

Voor vragen over je factuur verwijs ik je graag naar je persoonlijke Mijn Simpel pagina.
Daar vind je onder het kopje ‘’facturen’’ zowel de factuur als de specificatie terug.

Mocht je na het zien van deze specificatie nog vragen hebben wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.

Wij helpen je dan graag verder.

Groetjes Tess 


Ik betaal blijkbaar al meer dan 4 a 5  maanden plafond kosten terwijl ik helemaal geen plafond heb ingesteld.

Het.is maar iedere maand € 0,50 naar dan nog, waarom moet ik dit bedrag betalen  terwijl er staat als je het plafond niet instelt hoef je dit niet te betalen.

Stel je wel een plafond in dan betaal dit kleine bedrag extra.

 

Nu zou ik graag willen weten hoezo ik dit moet betalen terwijl ik er helemaal geen gebruik van maak ????

En simpel hoe gaan we dit oplossen?

 


Hi ​@tweenie1973 en excuses voor de verlate reactie!

Als er geen Plafond staat ingesteld bij je Simpel abonnement, dan hoef je natuurlijk ook niet voor de dienst te betalen. Heb je inmiddels contact met ons opgenomen (telefonisch of via onze socal media kanalen), zodat we met je mee konden kijken?

Zo niet, dan kan ik aanraden alsnog contact met ons op te nemen, zodat we dit voor je kunnen oplossen. Alle contactmanieren kan je terugvinden op www.simpel.nl/klantenservice/contact

Fijn weekend alvast gewenst!

Groet, Chantal
Simpel


Reageer