Skip to main content
Beantwoord

Onterecht ingehouden abonnementsgeld

• December 23, 2025
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

E Salden-Slangen

Reeds Lang op tijd heb ik voor mijn echtgenote het abonnement per 19-12  op Simpel opgezegd. Omdat haar contract afliep en omdat ik hen niet meer vertrouw. Wegens ooit onterecht ingehouden MB verbruik  b.v. Op klachten hierover wordt gewoon niet geregeerd

Bevestiging van de opzegging ontvangen. Staat zelfs op haar persoonlijke pagina.

En toch gaan ze doodleuk verder met het incasseren van haar haar abonnementsgeld. Althans proberen het. De reden dat ik hen niet meer vertrouw.

In contact kom je niet. Ze reageren nergens op. Dus blijf er maar een mogelijkheid hier reageren en bij onterechte incasso: Storneren. Hopelijk schudt ze dat wakker.

1. Salden

Beste antwoord door Raveena

Beste ​@E Salden-Slangen ,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp heel goed dat dit ontzettend frustrerend is, zeker omdat je het abonnement van je echtgenote ruim op tijd hebt opgezegd en daar ook een bevestiging van hebt ontvangen. Als er daarna toch nog een incassopoging wordt gedaan, voelt dat natuurlijk alsof er iets misgaat en dat tast het vertrouwen aan.

Dat is absoluut niet de bedoeling. Ik wil dit graag voor jullie uitzoeken. Een incasso na een bevestigde opzegging hoort niet te gebeuren, dus ik kijk graag na waar dit precies misloopt en zorg dat het rechtgezet wordt.

Zou je mij in een privébericht het telefoonnummer van het betreffende abonnement kunnen sturen? Dan kan ik direct in het systeem controleren wat er is gebeurd en ervoor zorgen dat dit netjes wordt opgelost.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Ik wens je een fijne dag verder!

Groet,

Raveena

Simpel

3 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 23, 2025

Beste ​@E Salden-Slangen ,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp heel goed dat dit ontzettend frustrerend is, zeker omdat je het abonnement van je echtgenote ruim op tijd hebt opgezegd en daar ook een bevestiging van hebt ontvangen. Als er daarna toch nog een incassopoging wordt gedaan, voelt dat natuurlijk alsof er iets misgaat en dat tast het vertrouwen aan.

Dat is absoluut niet de bedoeling. Ik wil dit graag voor jullie uitzoeken. Een incasso na een bevestigde opzegging hoort niet te gebeuren, dus ik kijk graag na waar dit precies misloopt en zorg dat het rechtgezet wordt.

Zou je mij in een privébericht het telefoonnummer van het betreffende abonnement kunnen sturen? Dan kan ik direct in het systeem controleren wat er is gebeurd en ervoor zorgen dat dit netjes wordt opgelost.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Ik wens je een fijne dag verder!

Groet,

Raveena

Simpel

E Salden-Slangen

Dan heb je ondanks je mooie belofte, zelfs na ontvangst van het telefoonnumme geen moer uitgevoerd. Het bedrag is gewoon afgehouden. Weliswaar een klein bedrag maar het gaat het onbetrouwbaar handelen en valse beloftes maken.van jullie.

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • December 27, 2025

Hoi ​@E Salden-Slangen , 

Dank je wel voor je bericht. Het spijt me oprecht om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Ik begrijp heel goed dat het frustrerend is als er toch een bedrag wordt afgeschreven nadat je eerder een toezegging hebt gekregen. Dat voelt niet betrouwbaar, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik wil dit graag meteen voor je nakijken en zorgen dat het netjes wordt rechtgezet.
Zou je me een persoonlijk bericht willen sturen, zodat ik direct in je gegevens kan kijken en dit voor je kan oplossen?

Mijn excuses voor de teleurstelling en het ongemak.

Groet,
Raveena
Simpel