Beantwoord
onterechte buitenland kosten
Ik heb volgens Simpel in Griekenland 50,00 euro extra kosten gemaakt voor 10 MB ???? Ik stapte op de boot naar Turkije en heb sinds we zijn gaan varen mijn telefoon niet eens meer aangeraakt en alles uitgezet. Daarnaast hoorde ik op tijd een sms’je te krijgen van Simpel en kreeg ik deze pas toen ik al 2 uur in Turkije zat. Wat een slechte service! Paar keer gebeld maar ze kunnen me niet helpen in de kosten die ik niet eens zef gemaakt heb. Wat is dit voor een trieste service? Ik ben niet bereid deze kosten te betalen maar heb niet eens controle over de betaling van deze kosten omdat Simpel ze toch wel afschrijft. Diep teleurstellend dat Simpel geen enkele helpende hand bied. Ik heb een abonnement gekozen wat ik kan betalen. Ik heb het geld niet eens om deze kosten te betalen maar zij verplichten mij dit. Wat een trieste service.
Beste antwoord door Snowboard
Je noemt Kos, Grieks eiland en Cosmote. Genoemde netwerk is prima, staat op de lijst van roaming netwerken.
Heb je op Kos op je telefoon het genoemde netwerk handmatig vastgezet?
Bekijk origineelHeb je op Kos op je telefoon het genoemde netwerk handmatig vastgezet?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.