Beantwoord

Onterechte facturatie voor bellen naar het buitenland

  • 16 June 2021
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

Ik belde per ongeluk naar een buitenlands nummer. In mijn telefoon staat er dat ik 8 seconde heb gesproken, terwijl er 1 min op het factuur staat. Kan dit opgelost worden, zodat ik niet overgefactureerd word? 

icon

Beste antwoord door Karin303 16 June 2021, 21:32

Secondes worden altijd naar boven afgerond....

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Secondes worden altijd naar boven afgerond....

Normaal niet… andere gesprekken zijn in seconden opgeslagen

Reputatie 5
Badge +7

Dat zijn dan gesprekken uit je bundel, bellen naar een buitenland nummer vallen daar niet onder....

Reputatie 3
Badge +8

Thanks voor je antwoorden @Karin303! Gesprekken binnen de bundel worden inderdaad per seconde afgerond. Gesprekken vanuit Nederland naar het buitenland worden per 30 seconden afgerond met een minimum(starttarief) van 60 seconden.

Reageer