Skip to main content
Beantwoord

Onterechte facturatie voor bellen naar het buitenland


Forum|alt.badge.img

Ik belde per ongeluk naar een buitenlands nummer. In mijn telefoon staat er dat ik 8 seconde heb gesproken, terwijl er 1 min op het factuur staat. Kan dit opgelost worden, zodat ik niet overgefactureerd word? 

Beste antwoord door Karin303

Secondes worden altijd naar boven afgerond....

Bekijk origineel

4 reacties

Karin303
Forum|alt.badge.img+9
  • Superster
  • 503 reacties
  • Antwoord
  • 16 juni 2021

Secondes worden altijd naar boven afgerond....


Forum|alt.badge.img

Normaal niet… andere gesprekken zijn in seconden opgeslagen


Karin303
Forum|alt.badge.img+9
  • Superster
  • 503 reacties
  • 17 juni 2021

Dat zijn dan gesprekken uit je bundel, bellen naar een buitenland nummer vallen daar niet onder....


Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 589 reacties
  • 18 juni 2021

Thanks voor je antwoorden @Karin303! Gesprekken binnen de bundel worden inderdaad per seconde afgerond. Gesprekken vanuit Nederland naar het buitenland worden per 30 seconden afgerond met een minimum(starttarief) van 60 seconden.


Reageer