Skip to main content

Jammer……

Ik ben afgelopen maand met 2 contracten overgestapt naar andere providers. Van beide contracten heb ik nog facturen ontvangen i.v.m. vooruitbetaling abonnementskosten.

Het gaat om de volgende factuurnummers: F24xxxxxxxx (is gestorneerd) en F24xxxxxxxx (ga ik ook storneren). Op beide facturen staan geen extra kosten, alleen abonnementskosten. Graag ontvang ik voor beide contracten een creditfactuur.

Het is zeer kwalijk dat dit geen incidenten zijn (anders waren er niet zoveel posten op dit forum), maar dat dit de gebruikelijke gang van zaken lijkt te zijn bij Simpel. Ik ben jarenlang klant geweest, maar ik kom zeker niet terug bij Simpel!

Hi ​@Spinnetje!

Na een overstap of beëindiging, kan het voorkomen dat het systeem onterecht nog een factuur opmaakt. Wij zullen dit altijd gelijk corrigeren na het melden. Ik zie dat je inmiddels een collega hebt gesproken en dat mijn collega het voor je heeft gecorrigeerd bij beide abonnementen. Eventuele e-mails over de facturen kan je als niet verzonden beschouwen. Mijn excuses voor het ongemak!

Groet, Chantal
Simpel

Corrigeren na het melden??????!!!!!!!!!

Jullie moeten gewoon zorgen dat dit niet kan gebeuren! Bij andere providers heb ik dit nog nooit meegemaakt en het een vreemde manier van handelen. Leuke manier om SIMPEL geld te verdienen over de rug van je klanten!

Mijn man heeft inmiddels zijn abonnement ook opgezegd en ik ben benieuwd of daar ook nog een factuur gaat komen over een periode dat hij helemaal geen klant meer is van Simpel.

Wanneer stopt Simpel met het sturen van e-mails over openstaande betalingen? Ik word hier helemaal sch..tziek van! Bij 1 van de contracten staat nog steeds een creditering, maar wordt er niets verrekend. Bij het andere contract is de creditering inmiddels verdwenen, maar staat er nog steeds een openstaande factuur!

Help!!! Hoe kom ik van het gezeur van Simpel af!!!!

Hi ​@Spinnetje  

Om het je heel duidelijk te zeggen is de community meer bedoeld voor algemene informatie.

Persoonlijk informatie, gegevens, oplossingen zijn bespreekbaar via de klantenservice.

Bellen kan maar dit zijn de contactgegevens van de klantenservice.

Succes! 

Reageer