Beantwoord

Onterechte factuur

  • 7 November 2023
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Onlangs is mij abonnement bij Simpel overgenomen door KPN (overnamedatum 20 oktober 2023). Ik heb daar netjes van Simpel een e-mailbevestiging van gekregen. Wat schetste mijn verbazing: over de periode 20 oktober 2023 t/m 19 november 2023 kreeg ik een factuur. Verschillende keren contact gehad hierover, maar de factuur is nog steeds niet gecrediteerd. Vanmorgen nog voor het laatst. De factuur ook na dit contact staat er nog steeds in. Ook al is het factuurbedrag laag, over een periode waarover ik geen abonnement meer heb ga ik uiteraard niet betalen. Kan iemand mij advies geven?

icon

Beste antwoord door Noor 14 November 2023, 14:06

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Tonnie,

Excuses voor de wat latere reactie! 

Deze factuur is dan natuurlijk niet terecht in rekening gebracht. Het komt weleens voor dat ons systeem helaas een factuur op maakt na de beëindiging. 
Dit zouden we dan handmatig voor je moeten corrigeren. Je kan hiervoor het beste even contact opnemen met onze klantenservice of je kan mij even een privé berichtje sturen tijdens onze openingstijden.  

Hopelijk zien wij je ooit weer terug bij Simpel!

Fijne dag! 

Groetjes, Noor 
Simpel

 

Reageer