Beantwoord

Onterechte incasso en betalingsachterstand.

  • 25 October 2019
  • 1 reactie
  • 274 Bekeken

Sinds augustus ben ik GEEN klant meer bij Simpel en toch is er nu al 2x 0.50 cent afgeschreven. Ik heb al 2x gebeld (in september en nu in oktober) met het verzoek om te stoppen met automatische incasso en mijn geld te retourneren.

Helaas is er tot op heden niks mee gedaan. Inmiddels heb ik de bedragen teruggeboekt.  Nu ontvang ik weer een mail dat ik een betalingsachterstand heb. Welk gedeelte van IK BEN GEEN KLANT MEER begrijpen jullie niet?

Nog een laatste keer: IK BEN GEEN KLANT MEER. Graag stoppen met incasseren. In het kader van de wet AVG wil ik ook dat mijn gegevens en bankrekening nummer verwijderd worden. 

 

icon

Beste antwoord door Joachiem 28 October 2019, 15:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @Heidi!

Wat vervelend dat je nog steeds betaalherinneringen ontvangt. Kan je hierover contact met ons opnemen? wij kunnen de betaalherinneringen uitzetten maar dan heb ik wel je gegevens nodig.

Je kan inderdaad je gegevens laten verwijderen. Je kan dit verzoek e-mailen naar '[email protected]'. Onze privacyverklaring vind je hier.

Groetjes Joachiem

Reageer