Ik heb eind juni het abonnement bij jullie opgezegd na jaren lid te zijn geweest. Daarvan krijg ik eind juni van jullie de bevestiging. Het abonnement stopt op 11 augustus. Op 16 augustus worden opnieuw de kosten voor de periode 11 augustus-11 september geincasseerd. Deze hebt ik teruggestort. Eind augustus krijg ik een aanmaning. Gebeld en gesproken met Milouska. ze zou het gaan regelen. Op 10m september krijg ik weer een aanmaning met een verhoging van 15 euro incassokosten. Gebeld en Sequr aan de lijn gehad. Hij zou het weer gaan regelen. Inderdaad is er een creditfactuur opgemaakt maar de incassokosten moet ik toch betalen. Er wordt op 16 september de incassokosten min het abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven. ik heb het opgegeven om de kosten te gaan stornenen want heb geen zin in nog hogere incassokosten. Het is schandalig dat jullie de administratie niet op orde hebben. Ik heb ruim voor de einddatum opgezegd en toch blijf ik aanmaningen ontvangen.