Skip to main content
Antwoord

opgezegd abonnement en nog steeds facturen ontvangen

• September 17, 2025
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Ik heb eind juni het abonnement bij jullie opgezegd na jaren lid te zijn geweest. Daarvan krijg ik eind juni van jullie de bevestiging. Het abonnement stopt op 11 augustus. Op 16 augustus worden opnieuw de kosten voor de periode 11 augustus-11 september geincasseerd. Deze hebt ik teruggestort. Eind augustus krijg ik een aanmaning. Gebeld en gesproken met Milouska. ze zou het gaan regelen. Op 10m september krijg ik weer een aanmaning met een verhoging van 15 euro incassokosten. Gebeld en Sequr aan de lijn gehad. Hij zou het weer gaan regelen. Inderdaad is er een creditfactuur opgemaakt maar de incassokosten moet ik toch betalen. Er wordt op 16 september de incassokosten min het abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven. ik heb het opgegeven om de kosten te gaan stornenen want heb geen zin in nog hogere incassokosten. Het is schandalig dat jullie de administratie niet op orde hebben. Ik heb ruim voor de einddatum opgezegd en toch blijf ik aanmaningen ontvangen. 

Beste antwoord door Raveena

Beste ​@Hullie 

Dank je wel voor je uitgebreide toelichting. Het is duidelijk dat je al meerdere keren contact hebt gehad en dat dit nog steeds niet goed is opgelost. Dat spijt ons enorm.

We begrijpen dat het frustrerend is om na een correcte opzegging toch aanmaningen en incassokosten te ontvangen. Dit had uiteraard niet mogen gebeuren, en we bieden onze oprechte excuses aan voor de verwarring en het ongemak.

Omdat we via dit platform geen toegang hebben tot je persoonlijke gegevens, kunnen we je dossier hier niet inzien. Wil je alsjeblieft rechtstreeks contact met ons opnemen, dan kijken we het meteen voor je na en zorgen we dat dit netjes wordt afgehandeld.

We willen dit graag goed met je oplossen.

Met vriendelijke groet,

Raveena 

Team Simpel 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 17, 2025

Beste ​@Hullie 

Dank je wel voor je uitgebreide toelichting. Het is duidelijk dat je al meerdere keren contact hebt gehad en dat dit nog steeds niet goed is opgelost. Dat spijt ons enorm.

We begrijpen dat het frustrerend is om na een correcte opzegging toch aanmaningen en incassokosten te ontvangen. Dit had uiteraard niet mogen gebeuren, en we bieden onze oprechte excuses aan voor de verwarring en het ongemak.

Omdat we via dit platform geen toegang hebben tot je persoonlijke gegevens, kunnen we je dossier hier niet inzien. Wil je alsjeblieft rechtstreeks contact met ons opnemen, dan kijken we het meteen voor je na en zorgen we dat dit netjes wordt afgehandeld.

We willen dit graag goed met je oplossen.

Met vriendelijke groet,

Raveena 

Team Simpel 

• Auteur
  • Lezer
  • September 21, 2025

Via welke weg rechtstreeks contact met jullie opnemen? via de chat kom ik er niet uit en als ik moet gaan bellen hang ik erg lang aan de telefoon. Heb ik al twee keer gedaan en heb daar niet zoveel zin meer in.

Kan ik geen e-mail sturen naar jullie? Of via de website de klacht indienen. Ik vind dat jullie erg moeilijk te bereiken zijn als er iets is. Ik hoor het graag van je.