Skip to main content
Beantwoord

oplopende kosten

  • 19 februari 2025
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Thomas11118

Waarom wordt mijn Abbonement geblokkeerd wanneer mijn datamanager van mijn telefoon zegt dat ik nog onder mijn mb's zit? Ik heb een "boete" van €50,- te betalen.

Beste antwoord door Chantal L.S.

Hi ​@Thomas11118 !

Het is verboden voor een provider om internet te registreren, dat niet door het toestel is doorgegeven. Dit betekent dat al het verbruik dat in de specificatie staat, door je toestel aan ons is doorgegeven en dit is leidend. 

Voor elke klant geldt: als je de internetbundel opmaakt en je gaat hierna internet gebruiken, dan betaal je het buitenbundeltarief van €0,15 per MB. Je mag tot €50,00 kosten maken buiten de bundel en daarna wordt de betreffende dienst geblokkeerd, zodat de kosten niet verder oplopen.

Mocht je graag willen dat er iemand met je meekijkt en je abonnement erbij pakt, dan kan ik aanraden om contact met ons op te nemen. 

 

Groet, Chantal
Simpel

Bekijk origineel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 92 reacties
  • Antwoord
  • 20 februari 2025

Hi ​@Thomas11118 !

Het is verboden voor een provider om internet te registreren, dat niet door het toestel is doorgegeven. Dit betekent dat al het verbruik dat in de specificatie staat, door je toestel aan ons is doorgegeven en dit is leidend. 

Voor elke klant geldt: als je de internetbundel opmaakt en je gaat hierna internet gebruiken, dan betaal je het buitenbundeltarief van €0,15 per MB. Je mag tot €50,00 kosten maken buiten de bundel en daarna wordt de betreffende dienst geblokkeerd, zodat de kosten niet verder oplopen.

Mocht je graag willen dat er iemand met je meekijkt en je abonnement erbij pakt, dan kan ik aanraden om contact met ons op te nemen. 

 

Groet, Chantal
Simpel


Reageer