Beantwoord

opzeggen

  • 4 November 2020
  • 8 reacties
  • 591 Bekeken

Waarom word er geld afgeschreven terwijl het abonnement is stop gezet. Ik lees dat dit veel vaker gebeurt.  [nummer verwijderd ivm privacy]

Gerard WIsselo 

icon

Beste antwoord door Anonymous 5 November 2020, 09:56

Bekijk origineel

8 reacties

Goedemorgen @Gerard1958

In verband met jouw privacy, heb ik je bericht zojuist wat aangepast. 

Het is uiteraard niet de bedoeling dat er onterechte kosten in rekening worden gebracht. 
Omdat ik geen inzicht heb op het abonnement, zou ik je willen vragen om mij een privébericht toe te sturen met jouw persoonlijke gegevens.

Ik kijk dan direct met je mee! 

Groet,

Lisa

Hoi wil graag mijn abonnement opzeggen,

Reputatie 6
Badge +9

Hoi wil graag mijn abonnement opzeggen,

Dat kan via Mijn Simpel of telefonisch via de klantenservice....

Was het maar zo simpel.  Heb ik gedaan en netjes mail gehad dat het per 22 oktober word stop gezet. Maar vervolgens gewoon geld incasseren voor 22 oktober t/m 22 november.  En dan begint de ellende 

Goedemiddag @Sofia.sedat!

Wat jammer dat je jouw abonnement bij Simpel wil beëindigen. 

Zoals door @Karin303 wordt vermeld, dien je hiervoor telefonisch contact met ons op te nemen. 
Aan de hand van jouw persoonsgegevens kunnen wij je verder helpen. 

Groet,

Lisa

Hi @Gerard1958

Het is uiteraard niet de bedoeling dat er onterechte kosten worden geïncasseerd. 

Ik heb helaas nog geen privébericht van je mogen ontvangen. Mocht je nog geen contact met ons hebben opgenomen, dan wil ik je vragen om dit alsnog te doen. 
Wij zullen er dan zorg voor dragen dat het teveel betaalde bedrag zal worden teruggestort. 

Groet, 

Lisa

Dit heb ik allang gedaan heb ook een opzegmail van jullie. Dus gewoon niet meer incasseren dat is alles opgelost. 

App gestuurd 

Reageer