Gezien ik van mijn nieuwe werkgever een zakelijk abonnement heb gekregen ben ik al 4 maanden bezig om mijn Simpel abonnement op te zeggen. Diverse malen telefonisch aan de helpdesk doorgegeven, maar ze blijven maar faktureren. Nu zelfs een boete incasso. Ik ga een advocaat inschakelen, dit is ongelofelijk, wateen chaos dit bedrijf. Klantnr cxxxxxx
Datum van ervaring: 01 oktober 2022
Beste antwoord door Janine
Hey @LucGov,
Welkom op onze Community!
Vervelend dat je al een tijdje probeert op te zeggen. Zoals @Karin303 aangeeft, kan je enkel opzeggen wanneer het contract verlopen is. Je klantnummer heb ik moeten verbergen, uit je bericht begrijp ik geloof ik wel dat je abonnement al stopgezet is. Als je incassokosten hebt ontvangen welke in jouw opinie niet terecht zijn, wil ik je vragen even contact met ons te zoeken. Dan zorgen we samen voor een goede afhandeling.
Vervelend dat je al een tijdje probeert op te zeggen. Zoals @Karin303 aangeeft, kan je enkel opzeggen wanneer het contract verlopen is. Je klantnummer heb ik moeten verbergen, uit je bericht begrijp ik geloof ik wel dat je abonnement al stopgezet is. Als je incassokosten hebt ontvangen welke in jouw opinie niet terecht zijn, wil ik je vragen even contact met ons te zoeken. Dan zorgen we samen voor een goede afhandeling.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.