Skip to main content
Antwoord

Opzeggen account en fakturatie lukt al maanden niet

  • February 24, 2023
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Gezien ik van mijn nieuwe werkgever een zakelijk abonnement heb gekregen ben ik al 4 maanden bezig om mijn Simpel abonnement op te zeggen. Diverse malen telefonisch aan de helpdesk doorgegeven, maar ze blijven maar faktureren. Nu zelfs een boete incasso. Ik ga een advocaat inschakelen, dit is ongelofelijk, wateen chaos dit bedrijf. Klantnr cxxxxxx

Datum van ervaring: 01 oktober 2022

Beste antwoord door Janine

Hey @LucGov,

Welkom op onze Community! 

Vervelend dat je al een tijdje probeert op te zeggen. Zoals @Karin303 aangeeft, kan je enkel opzeggen wanneer het contract verlopen is. Je klantnummer heb ik moeten verbergen, uit je bericht begrijp ik geloof ik wel dat je abonnement al stopgezet is. Als je incassokosten hebt ontvangen welke in jouw opinie niet terecht zijn, wil ik je vragen even contact met ons te zoeken. Dan zorgen we samen voor een goede afhandeling.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

2 reacties

Karin303
Forum|alt.badge.img+9
  • Superster
  • February 25, 2023

Ben je contractvrij  met het opgezegde abonnement? Anders is het niet mogelijk om op te zeggen...


Janine
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 28, 2023

Hey @LucGov,

Welkom op onze Community! 

Vervelend dat je al een tijdje probeert op te zeggen. Zoals @Karin303 aangeeft, kan je enkel opzeggen wanneer het contract verlopen is. Je klantnummer heb ik moeten verbergen, uit je bericht begrijp ik geloof ik wel dat je abonnement al stopgezet is. Als je incassokosten hebt ontvangen welke in jouw opinie niet terecht zijn, wil ik je vragen even contact met ons te zoeken. Dan zorgen we samen voor een goede afhandeling.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel