Skip to main content

Hallo ik heb mijn abonnement opgezegd (klantnummer:  waarvan de contractduur is verlopen. En nu wordt het pas 20 september gestopt. Dus over 5 maanden (!) Ik zou graag een intelligent antwoord ontvangen waarom dit zo gebeurd
Bedankt 
J vd Plas

Goedemiddag! ​@jeroenplas 

In onze algemene voorwaarden staat: “Je abonnement heeft een minimale looptijd. Als je je abonnement wilt opzeggen kan de opzegging pas ingaan op een datum gelegen op- of na het verstrijken van de minimale looptijd. Na de minimale looptijd wordt je abonnement omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd. Je abonnement is dan elk moment opzegbaar. De opzegtermijn is altijd een maand.”

Dit betekent dat je contract van het betreffende Simpel abonnement nog tot 20-09-2025 loopt en dit kan je dan ook terugzien in het Simpel account onder het tabblad Abonnement. Als het contract werkelijk was verlopen, dan is er namelijk sprake van een opzegtermijn van één maand en niet een opzegtermijn van vijf maanden. 

Fijn weekend alvast gewenst!

Groet, Chantal
Simpel

Het abonnement begon op 4 juli 2020.

Ik heb de bank gecheckt.

Nou waar blijft het intelligente antwoord?

Dit is mijn klantnummer c723154737

De begindatum is niet aangegeven bij abonnement. Wat zielig. Ben doet dat wel.

Hi ​@jeroenplas 

Beste Jeroen.

De community werkt niet met een intelligent antwoord als systeem maar met het 'beste antwoord'.  En ​@Chantal L.S. heeft een eerlijk, kloppend antwoord gegeven maar kan via de community niet rechtstreeks in het systeem kijken met jouw gegevens.

Mijn tip is contact  op te nemen met de klantenservice. Dan kunnen ze precies zien wat er niet klopt.

Succes! 

Goedemiddag ​@jeroenplas 

We helpen je natuurlijk graag verder! Mocht je nog vragen hebben over je abonnement, neem dan rechtstreeks contact met ons op. We hebben hiervoor je persoonlijke gegevens nodig, en die mogen vanwege privacyregels niet via de Community gedeeld worden.

Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Via onderstaande link zie je alle opties, inclusief de verwachte reactietijden:
🔗 https://www.simpel.nl/klantenservice/contact

We staan voor je klaar! Fijne dag toegewenst!

Groet, Renaat

Simpel

Reageer