Beantwoord

over limiet heen van internetbundel

  • 13 november 2019
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Hoi,

Ik ben over mijn limiet heen (net 333 mb) en moet 50 euro er bovenop betalen. Wel een beetje veel.

Krijg ik de 50 euro of een rest bedrag aankomende maand gewoon weer terug ? Of verekenen ze (Simpel) nu hele tijd mijn abonnementskosten?

icon

Beste antwoord door Tess 15 november 2019, 11:30

Hi en welkom op onze community!

 

Wij kunnen goed begrijpen dat het vervelend is wanneer er onverwachte kosten worden gemaakt.

Om buitenbundelkosten te voorkomen bieden wij een Plafond aan. Dit Plafond kan gemakkelijk via je persoonlijke pagina ingesteld worden.

Mochten er nog vragen zijn over de facturen wil ik jullie vragen om telefonisch  contact met ons op te nemen. 

Wij helpen dan graag verder.

Groetjes Tess 
 

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi. Mijn zoontje van 9 heeft een 10 euro abonnement en plots kreeg ik een mailtje dat we inderdaad 50 EUR moesten betalen voor 300 mb. We hebben beledigd opgebeld en uitgelegd dat het om een kind gaat. We hebben een coulance gekregen maar moesten wel gelijk een plafond inschakelen. 50 cent per maand kost dat. En we moesten die mb s betalen wat we over de bundel heen gegaan zijn. Dat was 4.50. Succes 

Badge +8

Hi en welkom op onze community!

 

Wij kunnen goed begrijpen dat het vervelend is wanneer er onverwachte kosten worden gemaakt.

Om buitenbundelkosten te voorkomen bieden wij een Plafond aan. Dit Plafond kan gemakkelijk via je persoonlijke pagina ingesteld worden.

Mochten er nog vragen zijn over de facturen wil ik jullie vragen om telefonisch  contact met ons op te nemen. 

Wij helpen dan graag verder.

Groetjes Tess 
 

Reageer