Skip to main content

Beste, 

Ik was laatst buiten huis en heb zonder te merken mijn mobiele data aan laten staan.
Er staat dat ik zo’n 333mb over mijn 5000mb heen ben gegaan, hievoor word 50 euro gerekend, dit is een hele onredelijke prijs. Vaak gebruik ik de 5GB per maand niet eens helemaal, en nu word er 50 euro gerekend omdat ik voor de eerste keer over mijn limiet ben gegaan.
Wat kan hier tegen gedaan worden?

Met vriendelijke groet
Jesse

neem even contact op met de klantenservice, soms wordt er coulance verleend als je voor de 1e keer over je bundel gaat


Hoi Jesse,

 

Je kan zeker even de tip van Karin opvolgen!

Verder kan ik je nog aanraden om een plafond in te stellen via de Mijn Simpel pagina. Meer over het plafond lees je hier op de community. Ben je al bijna door je bundel heen maar wil je nog even door internetten? Dan kan je ook een MB-aanvuller bestellen. Beide tips kan je meenemen voor toekomstige maanden :blush:

 

Groet,  Sanne


Reageer