Beantwoord

Over MB tegoed heen geschrokken van factuur

  • 27 November 2019
  • 2 reacties
  • 430 Bekeken

Gisteravond bleef ik elders overnachten waardoor ik niet verbonden was met het wifi.
Ik ben die avond gebeld waardoor ik een aantal sms berichten heb ontvangen, hier zat blijkbaar dus ook van simpel het bericht dat ik over mijn bundel was.
Dit heb ik uiteraard niet gezien en heb die avond op het internet naar enkele artikelen gezocht en wat social media, geen films want die kosten veel MB.

De volgende ochtend (vandaag) werd ik wakker met nog een bericht waar gezegd werd dat mijn factuur snel oploopt. Hier was ik van geschrokken aangezien ik ook niet door had dat mijn bundel op was. Ik heb mijn mobiel netwerk meteen uitgezet hierna en gekeken wat de schade was. Nu moet ik voor 500 MB, 80 euro bijbetalen! Dit vind ik erg onredelijk gezien dit ook mijn eerste keer is dat ik zo buiten mijn bundel ben gegaan. Ik heb gezien dat er een platform kan worden ingesteld wat ik dan ook ga doen maar hoop dat hier wat aan gedaan kan worden?

Met vriendelijke groet,

Bram

icon

Beste antwoord door Joachiem 28 November 2019, 12:19

Bekijk origineel

2 reacties

Opgelost door het simpel personeel, zeer tevreden.

Reputatie 2
Badge +8

Hi Bram, geweldig dat je een bericht hebt achtergelaten op de Community en tevens ook aan hebt gegeven dat je vraag opgelost is door mijn collega's. 

Kun je hier aangeven wat de oplossing voor je is geweest? Dan kunnen wellicht anderen hier ook van leren. 

Groetjes Joachiem

Reageer