Beantwoord

Overige kosten internetgebruik

  • 22 november 2019
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Hey ik heb dus kort geleden een nieuwe telefoon gekocht waarbij me simkaart automatisch naar 4G schakelde. Dit kon ik niet uitzetten en moet met 4G mijn telefoon installeren wat ik dus totaal niet wou. Ik was over me bundel heen en kreeg een sms’je dat het op was (alleen mijn internet stond er). Ik was nog niet ingelogd op mijn account en dat deed ik vandaag dus. Nu staat er dat ik 22,40 moet betalen aan overige kosten. Help me alsjeblieft want ik ben al zoveel geld kwijt. 
 

alvast bedankt, 

 

Dylan

icon

Beste antwoord door Alexandra 25 november 2019, 12:27

Hoi @Dylan

Welkom op onze Community :)

Wat vervelend die kosten, je kan hiervoor het beste even contact opnemen met onze klantenservice zodat we met je mee kunnen kijken. Als het goed is moet je in je toestel wel aan kunnen geven dat je geen 4G op de achtergrond wil gebruiken of bij updates. Om buitenbundelkosten te voorkomen raad ik je in ieder geval aan om je Plafond in te stellen. Dat doe je gemakkelijk en snel via je persoonlijke Mijn Simpel pagina. 

Succes!

Groetjes, Alexandra

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @Dylan

Welkom op onze Community :)

Wat vervelend die kosten, je kan hiervoor het beste even contact opnemen met onze klantenservice zodat we met je mee kunnen kijken. Als het goed is moet je in je toestel wel aan kunnen geven dat je geen 4G op de achtergrond wil gebruiken of bij updates. Om buitenbundelkosten te voorkomen raad ik je in ieder geval aan om je Plafond in te stellen. Dat doe je gemakkelijk en snel via je persoonlijke Mijn Simpel pagina. 

Succes!

Groetjes, Alexandra

Reageer