Beantwoord

Overige kosten naar mijn mening onterecht

  • 30 August 2019
  • 1 reactie
  • 679 Bekeken

Hallo,
ik ben in Griekenland op de boot gestapt en heb mijn internet aan laten staan. Helaas heeft die zonder aan te kondigen mij overig bekost via het Turkse prijsklassement. Hoe kan het zijn dat ik hier geen SMS van heb gekregen of dergelijke? (bij een ontvangst per SMS had ik meteen mijn internet uitgezet om zo de kosten te vermijden) Ik heb nog veel mb over van mijn maandelijkse abonnement, dus ik vind het heel vreemd dat er overige kosten zijn gemaakt zonder mij daarop te wijzen. (uiteindelijk werd ik erop gewezen, met het bericht dat mijn overige kosten wel heel snel opliepen)

Verder is het internetgebruiker van mijn abonnement in Griekenland hetzelfde als in Nederland.

In Turkije heb ik zelf via internet proberen op te zoeken of hier prijskosten aan verbonden zijn. Door dit op te zoeken heb ik helaas nog meer extra kosten gekregen tot een totaal van 46 euro.

Voor mij een reden om naar een andere provider over te stappen!
icon

Beste antwoord door Sanne 3 September 2019, 12:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Stefan,

Welkom op de community!

Bij aankomst in ieder land ontvang je van ons een welkomstbericht. Ben je in de buurt van de grens, of in jouw geval op het water in de buurt van een ander land, dan kan jouw telefoon automatisch verbinding maken met het andere netwerk. Griekenland valt in de bundel maar voor gebruik van internet in Turkije worden wel extra kosten gerekend. Op Mijn Simpel hebben we een buitenlandpagina waar deze en meer tips staan. Verder kan je via Mijn Simpel ook het plafond instellen.

Om de welkomstberichten voor je na te kijken, adviseer ik om contact met ons op te nemen.

Groet, Sanne

Reageer