Beantwoord

Overschrijden data schrikbarend duur

  • 27 juli 2020
  • 6 reacties
  • 177 Bekeken

L.S.,

Gisteravond haperde mijn Wifi. Ik wilde nog even Netflixen. Dat heb ik gedaan via 4G. Daarbij ben ik in slaap gevallen, en bij het wakker worden heb ik er niet meer aan gedacht.

Later vandaag las ik mijn berichten en zag dat ik in één dag bijna mijn hele bundel erdoor gejaagd heb, en deze bovendien heb overschreden.

Normaal gesproken (afgezien van vorige maand toen ik op een plek was waar ik beperkt toegang had tot Wifi) is mijn mobiele datagebruik nihil.

Het is mijn eigen schuld, daarvan ben ik me bewust. Maar ik schik enorm van de kosten! 333.33 MB voor 50 euro! Dat is erg veel geld voor mij.

Graag uw reactie,

Marrit

icon

Beste antwoord door Houscouss 29 juli 2020, 13:45

Hi @Marrit & @Charles ten Tije,

Allebei welkom op onze Community!

Balen dat de buitenbundelkosten hoog zijn opgelopen. In deze topic heb ik geprobeerd uit te leggen hoe en wat te doen in een soortgelijke situatie. Zoals Marrit al aangaf, kunnen jullie het beste hiervoor even contact opnemen met de klantenservice die vervolgens kunnen meekijken.

Groetjes,

Houssam

Bekijk origineel

6 reacties

Helaas heb ik nog geen antwoord mogen ontvangen. Voor de zekerheid heb ik mijn vraag ook aan de klantenservice gemaild.

Hoi Marrit, ook ik ben erg benieuwd naar de reactie van Simpel. Ik heb exact hetzelfde, ook 333.33mb overschrijding voor €50,-. Of het is echt toeval, of het is een fout in het systeem. Ook heb ik geen melding gehad dat ik over mijn bundel heen ging. Ik vind de verhouding van de kosten ook echt belachelijk; je koopt een extra 1Gb voor € 7,50, hiermee staat de € 50,- voor MB333.33 echt zwaar buiten verhouding en komt bij mij over als diefstal. Simpel, graag jullie reactie hierop.

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Marrit & @Charles ten Tije,

Allebei welkom op onze Community!

Balen dat de buitenbundelkosten hoog zijn opgelopen. In deze topic heb ik geprobeerd uit te leggen hoe en wat te doen in een soortgelijke situatie. Zoals Marrit al aangaf, kunnen jullie het beste hiervoor even contact opnemen met de klantenservice die vervolgens kunnen meekijken.

Groetjes,

Houssam

Dankjewel Houssam! Ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice en zij hebben me uitstekend geholpen. Dank voor de goede service!

Heb ik ook gehad 1 week geleden.

Daar ga ik dus mee in conclaaf met de klantenservice.

Schrikken.

Fijn dat dit zo opgelost kan worden, ik zal het plafond instellen zodat ik niet meer voor dit soort verrassingen kom te staan! Goeie service:thumbsup_tone2:

 

Reageer